Kaan inte sova!!

Okej,nu har jag legat i sängen i typ 3 h, Kollat lite The Hills,lyssnat lite låtar,bläddrat i mobilen etc. Borde ju ändå kunna slockna snart! En sak som är ganska irriterande med är att det blåser in ifrån fönstret på min högerarm och är därför nu iskall. Jag måste alltså ta ner den i täcket ibland för att värmas upp..fyfan vad boring...zz

Imorgon åker jag iallafall hem till Borran i! Ska äta lite go julmat är det tänkt..sno med lite i en doggybag och sen åka hit igen med första bästa buss.

..

Eller så ska jag stanna i några dagar och parta till ett på Juledagen med finaste tjejorna och fira bästa killen Robin på sin födelsedag! :)

Får se.

Nu måste jag vända mig om en stund.
Godnatt och GOD JUL! Puss Loys,

Kommentarer
Postat av: Bella

EH, vaddå första bästa buss ?? Du ska stanna i några dagar och bl.a umgås med din älskade lillasyster och leta efter mina byxor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback