Oschlo

Nu är jag alldeles nyinflyttad här i vårt fina grannland :) Nu gäller det bara att ordna upp sig här! Men det ska nog gå fint.
Skulle fixat såntdära skattekort man måste ha här och får norskt personnummer som jag tycker låter helt knasigt men så ere.. saken var den att när jag kom dit så hade det tydligen flyttat så det var bara för mig att åka in till stan igen och glida runt lite. Haffade upp min fina sambo Malin så vi gick och köpte julklappar istället..nu är mina fötter döa.

Nyss välte våran fina nya julgran också och jag höll på att svimma av rädsla. Den liksom föll i slow motion...haha! Tur vi har plastkulor annars hade det slutat illa! Vi mest skratta istället.

Imorgon ska jag ställa mig på gatan och dansa lite för att få pengar. Bara så ni vet. Kom förbi om ni känner fört..

Puss och Kram Loyye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback