Back in town

Walla!
Haft ett par mysiga dagar nu med Mickanlilla. Vi tog det mest lugnt. Man blir helt slut efter att gått en heldag på stan! Helt emot vad man blir här i Borås. I Sthlm tog det typ 3 h för oss att bara gå på en endaste gata! Haha. Lite småironiskt är det allt.

Jag shoppade iallafall som en tok där borta! Graaowr,jag blir som barn på nytt och vill kolla och slita i allting. Köpa allting med för den delen fastän jag inte tänker på konsukvenserna (;. Mitt konto är ganska så smuligt nu vill jag lova.
Här kommer några söta bilder;



Ville så gärna gått på Gamla stan med och fotat. Men vi hann tyvärr inte göra det :( BLÄ! Var ju så fint väder! Fick ta den smällen helt enkelt. Vi valde shopping framför fina fotografier helt enkelt. Blev ett litet dilemma där för mig ett tag.

Kommentarer
Postat av: Bella

Liten Loys i stor stad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback