IKEA

Jag ligger typ några dagar efter märker jag. Men jag ville verkligen tala om att jag varit på IKEA med brudarna i måndags. Vi hade pratat om det länge men inte riktigt kunnat bestämma någon dag eller fått tummen ur. Så i måndags säger blondinen; "Men vafan,vi sticker till IKEA rå!" Sagt och gjort stack vi någon timma senare.

När jag går på IKEA blir jag som barn på nytt! Mina ögon blir större än någonsin och vill kolla precis överallt. Jag hade dock inte så mycket tid på mig när vi var där så det fick bli en rush helt enkelt! Folket orkade inte vänta på mig så jag fick gå där själv och finurla. Men jag gillade läget!
image166
Fick ihop en hel del faktiskt;
En ljusstake
En liten ram
En stor ram
Två stora handdukar
En liten handduk
En blomma
Massor med galgar
6 Vinglas

Ehm,jag har säkerligen glömt något. Men lite smått och gott fick jag till mig trots allt! Nu är jag nöjd och pank,tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback