Överskattad skit!

Nu har jag gått runt och tänkt att fifasen för att vara själv på alla hjärtans dag. Men what the hell,överskattad skit ska man inte vara less över! Alla dagar borde vara hjärtedagar! That's it. Älska era älsklingar mer för varje dag iställlet.

Vaknade iofs upp med en stor hundkram utan Dennis. Han hoppade upp och pussade sönder mig! Ett bättre sätt kan man icke vakna på vill jag lova. Finns ingen bättre hund än min älskade!
Så nu har jag gjort frukost till oss. Varsin semla och äggmacka,namnam.

IDAAAG ska jag och Mickan till Stockholmo och glida runt. Ska bli rikgit skönt att komma bort ett tag! Längesen hon och jag gjorde nånting tillsammans så det ska bli hur kul som helst! :D

Ha det bra grisar! Hoppas ni får något fint utav era älsklingar idag :)
PUSSKRAM LOYS!
image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback