Personalfest osånt.

Hej vänner små!
Har inte kunnat uppdatera mig så mycket eftersom internetet hos lillasyster är helpajj!
Väldigt frustrerande,men ja.. mer tid åt annat fint då såklart.

I lördags var det personalfest Grand. Var på en förfest i centrum hos en tjej ifrån matservice. Svingo lägenhet! Hon och hennes pojkvän har satt ihop en 2a och en 1a. Det blev då alltså en väääldigt stor 3a och med det läget! Ehm,lite avis,ja. Iallafall,efter några timmar med trevligt sällskap så gick hela högen till Grand där vi blev bjudna på buffé. Timmarna gick och i slutet utav kvällen mötte man de flesta igenkände ansiktena på det förra tomma dansgolvet. Haha! Det var ritkgit kul att se faktiskt!
Vi vinglade vidare till Vimmel senare. Där blev vi bjudna på några glas rosévin. Det gjorde det väl sådär mycket bättre vill jag lova; någon timma senare vinglade jag runt på stan själv till bussen. Eh,var det någon mer än jag som märkte att det var GLASHALT ute i lördags? Jag har nu ett fett jack i pannan efter ett lyckat glidresultat på en vacker isfläck. Lyckat Louise,lyckat! Annars var kvällen sammanlagt helt okej!
image165

Kommentarer
Postat av: Loooooolls

smartan! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback