Stockholmo

Hej kära vänner!
Gick supersmidigt igår och gick fortare än förr att komma hit faktiskt. Bra att Mickan tog med sin laptop så vi kunde titta lite film under tiden. :) Det fick bli Ciao Bella förresten.

Vaknade imorses av att mamma stampade runt omkring här klockan 6 imorses! KLOCKAN 06.15 för att vara exakt. Jag blev tokig! Haha! Men lika bra att gå upp tänkte jag. Inte sett hennes tryne på länge så. Slängde i mig en macka eller två och sen somnade jag om like a pig. Så nu har jag och Mickan vaknat om på nytt! Solen skiner här idag :D När vi kom hit igårkväll så var det snöigt och svinkallt. Vi som precis hade lämnat våren bakom oss i Borås blev jättebesvikna. Tur att vädret överraskade oss idag då ;)

Nu ska vi fixa iordning oss och sticka ner till storstaden! Ska försöka visa runt Mickan så mycket som möjligt. Hon är så söt som inte varit här sen 6 åldern. "ÅH ÄR DET DÄR GLOBEN?!" sa hon när vi åkte förbi igår. Haha! Jag skrattade lite.

Tjilevippen!PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback