Trökfredag

Nu sitter jag här hemma hos Bella och tråkar.
Det trådlösa internetet krashade igår så jag kan inte sitta varsom helst som jag egentligen väldigt gärna velat vid detta laget! Enda stället jag kan sitta på är i ett svinkallt kontor där uttaget finns. KUL! not. Fuckin freeeezing vah!

Tycker det är ganska så kul att det bara finns massa sånadäringa gamla fula låtar som typ The Eagles osv här på mammas dator som jag fått låna nu dessa veckor hon är bortrest. Det är nämligen väldigt långt ifrån det vad jag brukar lyssna på. Kul med lite annat såklart,men ändå! Jag känner mig precis som henne när jag sitter här och smådiggar med foten sådär fint ni vet. Jag kommer bli som henne,jag vet. Ingen tvivlan över den saken!

Åh,jag skulle egentligen följt med ut en sväng idag med lillsysters vänner. Satt här och blev bjuden på drinkar men i ruschen till bussen bestämde jag mig att det nog är bäst att jag är hemma idag trots allt. Ska nämligen på personalfest på Grand imorgon serrni! Ska bli riktgit trevligt faktiskt. Kommer bli årets bästa att få se sina kassaledare lulliga. Haha! Oj så mycket kort jag kommer ta!

Uppdatering snarast! Godnattpuss.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vart tog du vägen igår din lilla mus? haha. PUSS

2008-02-03 @ 17:47:00
Postat av: Bella

BUSS-RUSHEN ?? HAH ! Loys, du hade liksom 1½ timma på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback