Happy new year,grabbs!

Sjukt galen kväll igår!
Började med mys hos Josse,där vi åt 3 rätters och pimplade vin.
Blev sjukt dyng och stack till bussen för att fira 12-slaget.
Vi splittrades i stan då tjejerna gick åt olika vägar.
Jag hamnade hos en gammal klasskompis med Mia och Mickan,där vi sjöng singstar och träffade på en massa kul folk! Jättetrevligt men blev dock ännu mer dyng.
Träffade på lillasyster med! Kulkul att få vara med henne på nyår en liten stund. Hon är så söt. 
 
Vid 2 tiden slog det mig att det nog var dags att dra hemmåt.
Jag och Mickan vinglade ner till stan och DÄR snubblade jag på en isfläck och skrapade upp hela handen.
Vi skrattade som idioter och Mickan hjälpte mig upp. och DÄR ramlade Mickan sekunden efter,haha! Det måste sett sjukt kul ut!

Sitter nu här bakis,som jag aldrig brukar lyckas bli annars. Sjukt sugen på något flötigt! Glass med... mmmm,glass! Ska sticka ner till staden nu och göra av med mitt sug.

Hörs senare! Lägger ut några fina bilder ifrån gårdagen då med.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bella

HAH era fyllon ! Alex somnade typ på bussen. Han var sjukt jobbig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback