HEJ!

ÄÄÄNTLIGEN! lönehelg! :D Som jag har längtat!
Imorgon kommer lille vbg-Sofie hit och partajar med oss.
Lääängesen nu ju,så det är klart hon passar på att komma när alla är som mest på G liksom ;)

Det kommer bli en helgo förfest med massor utav alkohol och singstar.
Själv ska jag dricka samma vin som jag drack på nyår,dangerous vill-jag-lova!
Men lika bra känner jag. Bara jag hittar hem!

Jag har förresten fått hem ett tvspel jag köpte på Tradera för någon vecka sen!
Crash racing,TJOHO! Jag vet att du blir avis Bella ;)
Kommer antagligen sitta uppe ett antal timmar till och spela. Skitkul ju,
förutom när man ramlar ner överallt hela tiden och blir fruktansvärt frustrerad!

Är nog bäst jag trallar vidare nu. Imorgon ska jag nämligen upp tidigt och shoppa som en tok!
Jag behöver massvis med saker! Smink+sminkväska,jeans,toppar,skor,VÄSKA! Osv.
Kommer bli pank på 2 timmar. Bra där Louise!

PUSSKRAM GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Bella

Neeesh, jag blir inte alls avis ! INTE ALLS ! Dessutom har ju jag i princip din singstar-skiva. Moaha. Mohaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback