Hos lillen.

image89
Jag är så sjukt dålig med det här att skriva själv på bloggen va.Men däremot är jag bäst på att snoka själv överallt! Måste bli bättre på det där med att se och synas (;

Den här veckan ska jag bo hos lillasyster. Mamma är bortrest så jag passar på att ta min plats här i soffan. Känns helt underbart att bo på ett större ställe än mitt lilla plajs ett tag. Här kan man iallafall röra på sig! Sen får jag ju låna mammas laptop nu med,weeej ;D Jag och Bella sitter som två nördar flera timmar i streck vill jag lova. Haha! Helskönt. Får inte glömma nämna hur underbart det är att spendera tid med min hund med! Att få pussa honom godnatt är det bästa som finns.
Har saknat det sjukt mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Sjukt snygg bild du. Du kunde ju tagit min rumpa och satt där istället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback