I am superwoman!

image152Jag är så sjukt stolt över mig själv att jag äntligen lyckats få ihop det! WOHO. Så,vad händer såhär dags? Själv har man sovit i någon timma,så jag är pigg på nytt igen. Fan vad dumt. Haha! Lite typiskt mig faktiskt. Måste nog faktiskt slänga mig i sängen igen om en stund. Imorgon börjar jag tidigt vilket jag inte rikgit är van vid än.

Skulle skärpa till mig rejält imorses kände jag. Så jag ställde min klockradio på soffan,då jag är tvungen att gå upp för att stänga av den. GAAAH! Vilket ljud! Radion sattes på i högsta ljuden nånsin och skapade morgonens första huvudvärk.
Bara till att vänja sig tänka jag och hoppade upp..eller mja,snarare gled ner ur sängen.
Såhär får det bli varje morgon hädanefter! Nu är det nytt år och nya tag. Inga fler fula sovmorgonar här inte. 
                                                                                                                                                 Han är mys.
Ska faktiskt lyckas komma upp imorgon med.
Så,godnatt godingar! Puss&Kram                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback