Irriterandeee!

Ett nylle som jag gick jag och köpte telenor-abonnemang för ett tag sen för att jaaa,det lät ju bra! Nu när jag haft det ett månad insåg jag att det var alldeles för dyrt och att det kommer ruinera mig!
Så jag gick till butiken och sa precis som det var och bad med mina hundögon att stänga av hela skiten så jag kan byta abonnemang!

Men naaeje,det gick ju inte dåva. Jag var tvungen att hålla mig kvar hos dom,men kunde då lyckligtvis byta abonnemang till ett lite billiga. WWWHU! Tror iofs att om jag känner mig rätt kommer det inte bli billare ändå..
Men det får vi väl se hur det går.
Det är så sjukt typiskt mig det här bara!
Haha,det är väl sånt här som är meningen att man ska lära sig helt enkelt.

image144

Kommentarer
Postat av: madde

men du, telenor kan man ju inte ha :P Förstår att du är irriterad! Ses imon hörru! take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback