Nytt år,ny början.

Jag förstod nog idag att vi verkligen tar studenten om 5 månader.
HUR SJUKT ÄR INTE DET!? HA?!
haha,jag blir helt knäpp in da head när jag tänker på det!

Kollade balklänningar nyss med. Tänkte att det är lika bra att vänja sig att det går sjukt snabbt och ta tag i allt typ nu. Why not.. Däremot hittade jag knappt någon som jag vill ha. Blää.. jag blir galen snart! Borde nog tagga ner lite snart. Haha!

image145image146
1.                                                                                                         2.

1: Fin bara för att den är röd och för att det var så fint med "2 delar"
2: GAH!,ÄLSKA! Jag älskar den slitsen. Namnam,den kanske vore något? I svart eller rött?



Kommentarer
Postat av: Bella

Skulle Anita sy din äälläääääääääähhhhhhrrrr ??????!?!??!?!??

fniss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback