Haha!

Det måste sett sjukt fult ut i morses då jag satt på hötorget klockan 07.45. Jag satt liksom och smålog lite för mig själv ibland då jag satt och lyssnade på Katrin Schulman nu när hon vikarierar på mix megapol.  Hon kan säga såna sjuka saker ibland! Jag gillare! Sjukt rak människa som kan säga vad som helst helt upp och ner. Haha!
Folk sneglade lite lätt på mig sådär och undrade nog vad det var frågan om. Dom trodde säkert jag var utkastad.. Men jag hade kul! Eh..

Ja,varför jag satt där så tidigt var ju då för att jag hade körlektion och bussen gick ju heeelt knas så jag fick sitta och vänta i en halvtimma. Mindre kul..lalala..Tur att man har en mobil med radio. Jag gillar att leva på 2000-talet.

Haejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback