Hemma från HULTAN!

Ojojojoj lord. Jag är sjukt galet schleten efter två fullspäckade veckor!
Första veckan med bal och student var helt underbar. Varför tog den slut?
Sen var det hultsfred nu i en vecka. Om man räknar bort vädret och att självaste bästa Linkin Park blev inställt så var det fint! Men usch vad ledsamt att få veta några timmar innan man äntligen skulle få se Linkin att dom inte skulle komma. Då fick man helt enkelt ta några klunkar till och strunta i att man faktiskt skulle stå upp i någon timma och MINNAS ögonblicket. Det var ju skitsamma då.. bajs. Meeeen vad skulle man göra åt saken liksom? Bara tuta och köra.

Nu är jag hemma och jag duschade nog i en timma när jag kom innanför dörren. Ni anar inte hur lyxig man kände sig! Jag duschade enbart 1 gång där nere,fräscht. Sova i sin egna säng var ju underbart! Jag somnade på en gång.. namnam!

ååh,jag ska lägga ut så många goa bilder och filmer sen! Jag spelade in bästaste låtarna som älskade Paramore spelade! Jag grät verkligen under hela konserten. Kunde inte förstå att jag stod några meter ifrån bandet jag lyssnat på varje dag hela året. Looptroop var med helt sjukt bra! Jag stod längst fram,själv! Haha,lite sådär men det fick gå. Jag hittade inte dom andra så. Efter 3 låtar började snubben bakom mig lägga såna brakskitar så jag inte pallade mer,fyfan. Då sprang jag därifrån och ställde mig längst bak för att njuta istället. Det gick faktiskt lika bra! Fick ett par svinbra bilder på dom och det var ju faktiskt det viktigaste med att ställa sig längst fram ;)
Måste bara nämna The Hives och Lykke Li som också var helt otroliga på scen! Jag bara njöt..

Så ja.. det blev ändå ett ganska så lyckat Hultsfred ändå! Jag är nöjd.
PUSS sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback