Midsommar osv osv osv..

Hej hå!
Jag hade en supermysig midsommar! Antagligen den mest vuxnaste med efter man fyllt 15..typ. Var hos Robin och åt middag med hans föräldrar. Midsommar mat är ju så gooooottt! Jag älskar sill,mhm!
Sen sköt vi luftgevär,haha! Ställde upp en fet papperslådor med sånadäringa papperlappar som man ska sikta på ni vet.. aah,jag hittar inte namnet på vad det heter nu..fan.. men ni fattar va? eh. Jag sög! Som fan! Fick en EN träff på min sån. Rester hamnade någon annanstanns.. Blev mycket förvånad att den inte satt i lyset på bilen som stod bakom busken,shiet.

Dock var jag mycket besviken på mig själv när det gäller alkoholen. HALLÅ,inte nog med att man var vuxen och firade midsommar med sin pojks föräldrar,jag var nykter också! Drack bara en gin&tonic som jag blev bjuden på och ett halvt glas rödvin. Skäms.

..Så jag tog igen det igår istället! Satt här och myste med min fina och drack en hel del vin. Det var jättemys,och full blev jag! Haaa-h. Kände mig som min mor. Jag kommer bli som henne.. det är bara att börja acceptera det. (;

PUSS!

Midsommar -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback