Tomt kylskåp.

OOh,jag fick lön idag! Helt otroligt wonderbart!..Förutom att jag fått betala räkningar för flera tusenlappar hela förmiddagen. Det var mindre kul vill jag lova..usch.

Nu ska jag kila över gatan för att handla lite mat! Jag HATAR att ha tomt kylskåp. Man måste ha mat hemma,annars mår man inte bra. Så tänker jag iallafall.. Om man inte vill pina sig själv typ och det vill jag ju inte.

Innan jag går och jobbar sen så fundilerar jag på att klicka hem det nya Guitarhero med Aerosmith. Verkar GEERYMT. Robin blev överlycklig och skrek i telefonen när jag sa det. Får väl se vad jag bestämmer mig för.. Det skulle ju vara som en snäll gest eftersom det brukar bli så att jag fastnar vid bloggarna i timmar och lämnar honom ensam vid tvn. Tänk vad lycklig han varit om han fått spela lite med Aerosmith sålänge då. Ahw!

Puss sålänge!
Kolla vad söt han är! Svårt att motstå de där hundögonen.. ;D

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaa, det ska vi göra. Men vi behöver ju inte ha så bråttom med det eftersom han är så liten fortfarande (: Alltså, att vi inte släpper ut honom än på 4 veckor (:

Postat av: Bella

Aaaowh, lille söt-Robin :)

2008-06-19 @ 16:25:39
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/
Postat av: hp

MEN NU ÄR DU FAST!!



ömma smek /hp

2008-06-19 @ 23:12:40
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback