Feting.

Fyihelskotta vad vi har fetat idag! SJUKT MYCKET!
Om man räknar med nattmaten där kebabtallriken är inräknad så tycker jag nästan att man borde skriva ett brev till "Du blir vad du äter" eller vad skiten nu heter. I vilket fall som helst så skäms jag! Balen är snart och ikväll har jag ätit en halv chipspåse inkl. dipp,daim,glass och en massor med fanta.
På tisdag ska jag simma 500 längder,minst. Hah!

Annars hade helgen varit livfull! Igår fyllde Mia aka  Blondie år. Tyvärr kunde vi inte fira det med henne eftersom hon befann sig utanför 033 området. Jag hoppas hon skämdes! Fast det gjorde hon nog inte. Grattis iallafall,igen oså. Måste ju ändå nämna det här för att inte verka oartig liksom.
Jag firade iallafall henne utan henne med massa vin och dans. Sen ringde vi henne och sjöng "Cara Mia" när den så fint spelades utav Dj:en. Jag tyckte iallafall att det var vackert och charmigt utav oss,undra vad hon tyckte? (;

Imorgon är det skoldag igen ja. Om det är fint väder ska jag och Blond satsa på att fota i Borås Djurpark igen då. Förra gången vi var där var det jättedissigt och tråkigt. Hade ju varit kul att få med lite blå himmel med såklart.. Så snälla väderguden,kasta hit solen imorgon,aight? :) Bra!

image187
image188


Lite fler smakprover ifrån förra gången. Så söta va?! :D thi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback