Salta pinnar och balklänning.

Oh,väderguden lyssna på mig ändå! Var nog bara för att jag bad så snällt igår :) image192
Blev dock ingen fotning.. Istället satt vi inne och slöade och tjötade på varandra hur lite vi orkade,typ. Brudsen träffades sen nere på Viskan och fikade lite så. Hade ju velat sitta ute såklart,men är väl lite för kallt för det ändå trots allt,buhu!

Annars har jag faktiskt varit och diskuterat hur min balklänning ska se ut. Var uppe med tyget hon gulliga Anita som ska sy den. Åh,den kommer bli så fin! :) Längtar jättemycket nu! Kommer väl antagligen gå snabbare än någonsin nu. Så typiskt eftersom man har så mycket att göra..

Nae,nu ska jag ta hjälp utav mina salta pinnar och fortsätta plugga! Puss.

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Ja, men vi vill åka den 22 eller den 23 mars :D

Postat av: EVELINA

gott med salta pinnar ;D

2008-03-04 @ 21:20:41
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback