Samtidigt,du&jag.

Suttit och lyssnat på "Vi kommer att dö samtidigt du&jag". Fy-i-helvete vilken söt låt om inte tala på videon! Sitter och småler för mig själv hela tiden. Förutom att den är lite tragisk då såklart.

Har också suttit och pluggar på lite psykologi. Har redovisning på torsdag om
tourettes syndrom. Någon som harimage194 det som kanske vill dela med sig utav några tankar kanske? Hade varit intressant att höra av någon som verkligen har det och få lyssna ifrån deras perspektiv. Så svårt att föreställa sig när man bara läser om det ändå.. Tror inte riktgit man kan tänka sig hur tufft det egentligen är att ha det! Speciellt när så många driver om det med. Usch,respektlöst.
Ja,i vilket fall som helst så tycker jag det här är svinintressant om man jämför med att leta fakta om någon konstig författare från 1800-talet. Det här är dagens verklighet och DET är däremot intressant. Om man frågar mig är historia skit. Bättre att fokusera sig på dagens samhälle istället och de problem vi har idag!
..(sjukt att jag lyckades bli seriös för en gång skull).

(Bild ifrån sommaren -07)

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Långt ifrån April? :S

Postat av: Bella

EEH. Passande att ta en äckelbild som DU tagit ? Det skrämmer mig. Jag skriver för övrigt om tobak nu så den bilden var ju passande så sätt.

2008-03-05 @ 14:34:20
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback