A new dishwasher!

WOHO! Jag älskar min pappa. Han är typ sötast i hela världen tror jag. Eller nej,jag vet att han är det!
När jag kom hem ifrån skolan idag så såg jag att det var helt rörigt i köket och blev livrädd. Kom då snabbt på att min far är den enda som har extranyckeln och alltså måste varit här och typ pillejoxxat lite som han så fint tycker om att göra med saker och ting.
Jag ringde honom snabbt som attan;

-PAPPAAAAAA! Vad har du gjort nu?!
-Va? va? Jag har inte gjort något..hehe...typ.
-Tycker du om den då?
-VADDÅ?!
-Ja.
(kollar lite misstänksamt överallt..)
-MEN PAPPA! Hahaha,vad du är söt! Har du köpt en ny diskmaskin till mig?! :D
-Japp,och det känns förjävla bra!

Vet inte hur många ggr jag sa att han var typ supersnällast! Jag behövde en diskmaskin,really. Min andra var heläcklig och stank typ bajs a la hultan. Åh,den är så fin! Tack än en gång papps! Nu kan jag äntligen få riktgit ren disk för en gång skull eftersom jag knappast är bra på att diska själv (;

MWAH!
image244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback