Godnattpuss.

Fotningen gick väl sååådär idag må jag erkänna. Fick väl en eller annan fin bild men icke många att välja mellan,surt surt sa katten. Får väl tänka på att det var helgött att utforska skogen på sånt fint sätt en sånhär vacker dag! eeehe.

Jag provade min balklänning idag! Åh,den kommer bli så fin :D Längtar tills jag får prova slutresultatet då den inte var halvägs klar än typ. Kommer känna mig som en rosenröd prinsessa,thi.

Ae,nu ere chill. Må kanske tvätta av mig skiten från ansiktet och gå till sängs. En annan sover ju ensam inatt för att den andre sitter och lanar. Jävla nörd,sånt borde bli förbjudet! (Fast det verkar dock vara jävligt kul.. ) BRUDAR VAD SÄGER NI?! LAN I HELGEN?! Fan vad gött. Puss på er.

image229
Ser ni den lilla jäveln eller? Blev ju livrädd när jag stod och skulle fota den vackra naturen.
 Förstod väl inte jag att det är sånt som hör till.. Jävla stadsbo tänkte väl han.

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad e de för ngt ??!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback