Invigning osv.

Nu är Pinochiojäveln här. Onödigt värre om ni frågar mig men,ja.. vad kan man göra åt saken nu liksom?image239
Dom kunde gett de 9 miljoner de lade ut på den skiten till mig och resten utav folket istället.

Men för att försöka acceptera saken ska jag ner till invigningen senare. Kuligt.
Innan det ska jag hitta kostym till min kära kavaljer Ragge. Mysigt värre!
Efter det ska jag till Serena och mysa. Ska sitta i hennes otroligt fina uteplats och prata om studenten. ÅH! :)
SEN ska jag hämta min balklänning. Den är äntligen färdig,ih! Den är så vacker och ännu mer vacker eftersom den är designad utav mig (;



Såhär ser jag ut idag förresten! Med mina nya chinos,
som jag ska begravas med tänkte jag.
De var det skönaste jag haft på mig,faktiskt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ha en bra dag!

Postat av: Louice med C, inte S som du - HEHE.

vi vill se loys balklänning!
vi vill se loys balklänning!
vi vill se loys balklänning!
vi vill se loys balklänning!
vi vill se loys balklänning!
visa balaklänninga'
visa balaklänninga'
visa balaklänninga'
visa balaklänninga'

Puss!

2008-05-17 @ 20:54:34
URL: http://blueeyed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback