Oslotown

Habbla! Jävla slö jag ääär! Orkar inte göra nånting typ,haha. Jag har snott Malins dator för att kunna nörda istället ;) Ikväll ska vi ut och dricka öl så det får bli jobbsökande imorgon iställe. Det blir fint. Sitter här helt själv just nu. Men snart kommer folk och då ska vi äta varma mackor! NAAAM,jag är så hungrig!

Undra vart Malin är? Har bara hunnit se henne när jag hämtade nycklarna sen har hon varit borta hela dagarna. Hon jobbar typ 24/7,tråkigt men sant. Kanske kan locka hit henne med hjälp utav en mumsig macka? Hon gillar ju trots allt limpa,och det har jag köpt med mig! Hoppas du känner lukten Pou.

Det är så mysigt här tycker jag. Staden är så stor men ändå så mysig. Tror jag kommer trivas fint här! Ah,om ni hälsar på mig emellanåt med såklart. thi. NU ska jag hitta på nåt.

Pusskram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback