Hej alla baaarn!

Igår var det en kanakas dag. Sofie kom hit men sitt nytagna körkort inklusive bil för att cruisa sig lite i Borås,ni vet.  Det här skulle ju firas och blev därför förfest hos mig med lite fint folk.  Efter  ett glas vin eller typ 15 vinglade vi ner till stan. Josse kom inte så mycket längre än till typ utanför krogen iofs ;) Hon fick nog i sig 16 glas..eller mer. Så jag och Sofie fick glida vidare på egen hand. Mådde du bra idag?

Sen kom jag på att jag träffade lilla fina Agnes på Swingen. HEJ! Hon läser mig blogg och jag blev så lycklig. Det är så fint tycker jag att man har folk som läser som man inte hade en blekaste om.

Ah,och här kommer en bild på tjejorna från gårdagen;


Jag ser ut som en barn,jag vet.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mickimutt

du är alltid baarn . Det är det jag gillar me dig.

2008-10-25 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback