Okej,hej

Det var egentligen meningen att jag skulle ut och mingla med mina småtjejer som precis fyllt 18 år. Detta är ju förstås jätteroligt för dom men mindre kul för mig som typ känner mig som 85+ idag. Jag har blivit en sjukt tråkigt människa helt enkelt! Spy på mig.

Men jag kommer igen! På lördag! yes.

Jag stannar alltså hemma idag för att städa tror jag. Jo,men det ska jag! Måste det. Köpte en fin tapet idag till köket förresten! En grå med vita blommor. Tycker jag var fint. Nu är det bara te att sätta upp den också och tro mig jag ska göra det själv!

Saknar mig kamera. Bajs!
Pusskram


Vackra Borås. Bild:Moi.

Kommentarer
Postat av: Bella

Aha, så du tänkte gå ut med dom men inte när JAG, din egna FAVORITSYSTER fyllde 18 och gjorde sin krogdebut ! MEN VISST !!!!!



Ps. Jag kanske också ska ut på lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback