Skriv vad du äter..

Asså,min lillasyster är typ sjukt smart!
Vi är så bekymrade över att vi poor guys aldrig har råd att köpa saker från forever21 som vi tjatar över i typ 1 år nu,minst. Blir ju så sur för att dessa stora bloggare alltid har råd med ALLT verkar det som! Det är ju bisarrt!

Så nu ska jag börja skriva om vad jag äter. För det verkar ju vara en succé,eller?
Då kanske några annonser hittar hit och jag börjar klirra cashen! Skitbra!

Så nyss åt jag en svingod yogurt med typ frön i. Den är typ nyttig tror jag typ typ typ typ.. med jordgubbssmak! Köpt på NETTO för c.a 4,50 kronor tror jag.

Shit vad intressant.




Pannkakor åt jag inte idag.

Kommentarer
Postat av: Bella

Titta, du är ju asbra på det här ! Fortsätt så så vill självaste Forever 21 annonsera på din blogg och skänka gratis kläder !

Postat av: serena

ja, det va mkt lärorikt loysan!

2008-09-11 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback