Tjejen med mest otur.

Okej,för att få beklaga mig lite. Jag spillde nyss ut mjölk över mitt databort och det resulterade att hela min datamus sa sitt och hejdå. PAAAAAAAAAAAAANIK skrek jag för haaallååå klara sig utan datan en hel dag? När man är ledig dessutom,nej.

Så nu har jag fått byta mus till en annan som legat och skräpat här. Ja,varför den legat och skräpat är ju inte så jäkla konstig eftersom det är helt PSYCHO!! Efter att pilen varit några minuter på dataskärmen får den ryck och hoppar runt i hela skärmen. Det här är så jäkla typiskt. Min vecka har inte börjat bra nånstans.

Igår blev jag nekat att få gå på bussen med. Han sa att min smsbiljett var fejk och att Robin skickat den till mig. JÄVLAR vad arg jag blev. Mummel...

Så,nu har jag väl körlektion också. Ja,vaddårå.. jag har inte bara hållt på med detta körkort i över ett år nu..nejnej.

HEJDÅ!





Kommentarer
Postat av: Bella

Men kära syster, stackars dig :/



Hahaha fan vad jag skrattade om det där med pilen som fick ryck .. hahahah :D

Och jag har faktiskt undrat varför det legat en mus som legat och skräpat där på bordet. Men nu vet jag !

Postat av: serena

haha hjärtat, det är du och jag och våran otur :)

men du är nog snäppet värre ;D

2008-09-25 @ 12:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback