ååh

Har haft lyckorus i kroppen hela dagen nu tror jag! Känner mig nästan hög på nåt. Man blir ju lite crazy såhär på våren,icke sant! Så som man längtat efter solen! Vi stod ute hela dagen idag och jobbade och deeeet var helt sjukt underbart! Här tog man med sig tjockjackan och tjockisskorna,vantar och hela konkarrongen,så står man och svettas! Hur gött är inte det?

Nu är det dessutom bara 1 jobbdag kvar,sen åker jag hem till sweden till min Mamma,PAAAPPA och mina syskon och alla fina. Har blivit så mammig och pappig nu det sista känner jag. Kanske för jag börjar närma mig 20,vad vet jag. Kommer nog aldrig växa upp!

Måste bara nämna att jag faktiskt var på yoga igår. Det var ganska långtråkigt men jävlar vilken träningsvärk jag har idag! Helt sjukt att man tränar kroppen på ett sånt sätt! Var på en personlig tränar timma med. Gick för fort kände jag.. men det var då fan vad han körde hårt med mig! DET gillar vi! Nu jävlar ska jag bli trimmad gubbar! :D

¨


Avslutar låten med den skönaste "veva ner rutan med solbrillorna på-låten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback