Aru!

Då har påskhelgen gått förbi fort som satan. Men det var helt klart den bästa påsken jag någonsin haft! :)
Hemma i Borås blev ju födelsedagsfirandet helt galet! Fanns inget stopp på mitt alkhoholintag så det blev en hel del vill jag lova! Minns iallafall att jag hade en helt underbar kväll och det är ju huvudsaken eller hur! Tack älskade Pou att du skjutsade hem mig till slut,vad skulle jag göra utan dig? ;)

I fredags var det dags att åka hem till Oslo igen. Blond,Olsson och Jennifer följde med upp så vi hade rena rama roadtripen upp! Det var disco hela vägen,oja. När vi kom hem somna hela högen och deeet var nog bästa för i lördags då hände det grejjör! Vi vakna upp med solsken och gick direkt til Aker brygge där vi satte oss på Lekter'n och drack öl. Dom ville steka lite med och beställde in reekor. Varför glömde vi skumpan? ;)
Sen var det raka vägen hem för att blåsa upp alla heliumballonger och dunkra upp med peruker! Blev väldigt besviken eftersom jag hade köpt en stor heliumsak men räckte bara till 20 stycken! Jäla skit. Festen slutade bra i vilket fall som helst,så jag är glad!

Bilder kommer imorgon serrni! Nu ska jag nana! Pussochkramheladan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback