Duktiga tjejor!

Jobbade i det uuuuunderbara vädret idag! Helt sjukt var det stekte gött idag vänner! Tiden gick så fort och jag stortrivs än så länge på jobbet så det känns helt grejt. Blev så glad idag när jag fick höra från mina kunder att jag gett bra service,det kan man leva på i några dagar framöver :)

Träffade Pousan sen och agerade som bärhjälpt till den unge damen! Va ska man göra lissom.. Det är så kul när hon är så pysslig och man får hjälpa till! Igår planterade vi blommor och idag satte vi upp gardiner och invigde hennes fina balkong som hon gjort iordning så fint så! Sen satte vi upp gardiner i både vardagsrummet och till bäbisens rum! Blev så fiint! Undra vad Fröken Pousette hittar på härnäst.. ska bli spännande!

Hoooppas på jobb imorgon igen! Ska bli fint då med,så gärna för mig!
Nattiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback