Hejhejhejhallåhej.

Hela min dag har spenderats hos PoupoupouPOU. Vaknade först med feber och var så hungrig så jag helst bara ville tuppa av,men hade ingen mat. Så jag tog mig upp ifrån sänga och dirr till Pou där hon och Jodie skulle laga lax. DEN satt gött! Sen baka vi silviakaka och den satt ännu bättre. Så nu är jag nästan frisk igen! :)

Imorgon är jag ledig! Ska passa på att packa till helgen,sen på natten ska jag jobba på utestället Luux. Det blir nog fint!Kom gärna förbi :) 

Nu är det så att jag ska bädda iordning min säng så den blir extra skön att ligga i imorgon när jag har sovmorgon ;) 
Höres folkens! HA DEEE!



 

Måste äta mycket c-vitaminer hörrni!

Kommentarer
Postat av: serena

haha, serena-tröjan ;D

den klär dig hun!

2009-05-01 @ 02:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback