Imorgon smällere.

Roadtrip för mig,Angé och Pou imorgon till Borran! Det blir fina grejjer! Får hoppas på att solen följer med oss på vägen,eller att den möter oss.. för här är det inte så fint. Möh.

Första vi ska göra är att stanna till i Gbg och köpa peruk! En riktgit lyckad peruk ska jag ha.. måste ju såklart sticka ut lite mer än de andra,halla. ;D Sen passa på att kolla in i litt rolige affärer me dårå såklart! Måste ju passa på!
Efter det ska jag köpa mig en kamera. För jag menar,hur skulle det se ut om jag inte kunde dokumentera min födelsedag!? Skulle vart förjävligt rent ut sagt. Så det får bli en billig men helt okej kamera! Ska ut på skattjakt jag!

Wallawallawalla,tidig morgon blir det,så nu är det sovdags! Syns hemma,Puss.


Jag hoppas du är med mig älskade Dennis. Det kommer göra så fruktansvärt ont att komma hem utan möta dig i dörröppningen och krama om dig.. mitt fina hjärta,jag saknar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback