Oh my.

Vet ni vad jag har gjort för tokigt idag!? Jag har köpt träningskort! Frågan är om det kan bli den värsta investeringen igen eller om jag verkligen tar tag i det denna gången. Men saken är ju den att jag faktiskt fått min egna coach från jobbet! Hon ska få igång mig och se till att jag t.om tränar innan jobbet typ eh 7 på morgonen. Lever jag så tidigt ens frågar jag då mig själv. Men nae,det här ska gå så bra! Eftersom hon själv vill utbilda sig till hälsocoach så ska jag bli hennes första kund och öva på lite tänkte jag ;) Så nu hoppas jag verkligen att jag skärper till mig rejält! Nu jävlar!

Så ikväll har vi tränat för första gången och ja,jag är så sjukt otränad så konditionen klarade jag helt okej,sen kom dom där sjuka övningarna då jag mest föll ihop till en klump och asgarva (ja,ni som känner mig vet väl ganska väl hur jag är med sånt.) Haha! Det här kan bli spännande!

NU ska jag träna,upp tidigt serrni! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback