Så kan det gå!

Ja då har det hänt mycket på några dagar! I torsdags var det upplärning för servitrisjobbet jag fick och ja,om man säger som så att jag lyckades inte tappa några glas i golvet iallafall! DET är jag stolt över! Men däremot så tappade jag över allt vatten på mig istället. Haha,jag är så nervös. Tänk när det är öl det gäller! Tänk denna stora bricka.. jag kommer drömma mardrömmar inatt.

I går kom Fredrika,Roxanne och Lina hit och hälsade på här i Oslo. Dom har funderingar på att flytta upp hit nämligen.. varför ens tveka tänkte ju jag. Vi drack vin här hos oss,sen vidare ner till Luux! Äntligen har jag fått se det stället! Lille Pou jobbar där och jag har aldrig fått chansen till att gå dit. Så det var allt på tiden! och ja,det var faktiskt helt okej :)
Sen tog kvällen slut och som tur var kom Karlén och mötte mig. Vilken gentleman va!
På tal om honom så ska vi gå ner och köpa ett par skor till han nu. YES! Fått han och inse att man inte kan ha samma skor i 1½ år. Dom ser ut som skit. Tjejer kollar faktiskt väldigt ofta på killar skor.. eller hur?!

Imorgon är min första jobbdag på bryggan! Wish me luck. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback