Crazy place.

Var ute efter jobbet på några öl igår och slutade med att jag kom hem vid halv 6 tror jag. Så kan det gå! Trevligt var det iallafall och det enda man snackade om var ju såklart skvaller om allt och alla på jobbet,haha! Är så sjukt kul att få reda på saker som hänt,jag blir som en vinpimplarmorsa som ska veta ALLT!

Fullt med skottar var det här igår med förresten! Fotbollsmatch Norge-Skottland som blev 4-0 till Norge ;D WEJ! Men det enda jag tänker på när jag ser dom är ju såklart om dom är nakna under deras kiltar och ja,det är dom tydligen! En tjej på jobbet hade gått fram till en utav dom ute och frågat eftersom hon också var nyfiken. Självklart drar han upp sin kilt och visar hela härligheten! WOPS. Det måste kännas jäkligt fritt och skönt för dom ändå.. ganska luftigt oså ;)
Ae,men jag gillar skottar! Trevligt folk men som dock tycker om att bli alltför fulla.. så de sista fick ju bokstavligt talat nästan knuffa ut från puben. Sen får vi inte glömma deras älskade dialekt! Haha,sjukt skön! Pratar som pirater hela högen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback