Det är fynd!

Kollade på en jäkligt fin basketfilm innan. He got game heter den. Tänkte nog inte så mycket på vad filmen gick ut på egentligen.. det bästa var ju att han var sjukt snygg! Så kolla på den tjejer. 

Vart nere i stan en stund nu i pissregnet. Har nog aldrig varit så shoppingsugen i mitt liv! Eller jo,kanske. Men mitt sug efter nya kläder idag var crazy. Och vet ni vad,jag hittade så sjukt mycket fynd! Kläderna kostar ju typ ingenting på rean längre. Jag blev glad! 

Nu ska jag vila mina ögon som pappa kallar det lite innan jag ska jobba på Luux ikväll. Ses där vettja!


Vissa stor ibland att mannen på tavlan där bak är kungen. Då skrattar jag.. för det är faktiskt min pappa på bilden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback