DET HÄR ÄR SJUKT!

Går hem efter jobbet för sisådär 2 timmar sen.. var less för jag inte har någon att ringa för jag haaatar gå själv i denna stan. Oslo är kusligt på nätterna.. MEN IALLAFALL,då får jag ett sms från Malin att hennes vatten har gått! JAG FÅR PANIK,hahaha! Mitt hjärta.. herregud.. det gick i högvarv. Ringer henne direkt såklart och där pratar hon och är alldeles chill när man själv är ett nervrak. :D Vet ju ingenting om sånt.. tror ju att den ska komma ut så fort vattnet gått :P Men snart så gäller det gubbbar! Snart blir jag stolt 'moster' också,det är då inte illa!

Haha,jag och Ange bara kolla på varandra och skratta innan,det här är så sjukt. Det var ju igår hon sa att hon var gravid förfan!! 9 månader efter.. det är galet. :O

Nu önskar vi henne all lycka! We love you.



BÄÄÄBIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback