galen brud

Jag blir tokig på min dator. Igår lyckades jag vända hela skiten så allt var upp och ner?! WTF?! Tänkte att om jag stänger av den,sover,och sätter på den imorgon så är allt bra igen men så var inte fallet. Fan också. Nu mår den verkligen inte bra! SÅ eftersom Ida är så snäll så sitter jag på hennes mac just nu istället. Känns lite konstigt att sitta på en RIKTIG dator faktiskt... sjukt bortskämt. 

Så,vad gör jag uppe nu undrar ni som känner mig. Jo,jag skulle börja jobba 10.30 idag men när jag ringde in så fick jag svar att det ska pissregna hela dagen idag så jag fick inte komma in,schysst! Men jag är glad ändå. Tog fram 2 filmer som jag ska kolla på.. sen ska jag ner till stan och kolla saker jag vill köpa,men bara kan drömma om. Hörs sen!


Jag och min kompis ska kolla film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback