Går inte..

Kan inte sova! Blir tokig på mig själv att jag vänt på dygnet såhär. Jäkla nattuggla som jag är! Sitter här och kollar ut på regnet istället.. härlig sommar!

Längtar till nästa helg,då blir det utflyttningsfest+fira Anges födelsedag. Kommer bli jäkligt najs! Bästa är ju att mina fina tjejor ska komma hit! Då blir jag lycklig,ih. Sen hade det ju inte varit fel om mamma Malin föder i den kurvan med..snart händer det! Blir nästan mörkrädd när jag tänker på hur fort det har gått..Känns som det var igår hon sa att hon var gravid! Herregud. Allt går så fort! Samma sak med min lilla Karin,rätt som det var så var jag faster! Sån är det. Snart sitter jag väl här själv med en unge! ;D

Hoppas ni haft en fin söndag i vart fall! Imorgon är en bra dag.
Naaaatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback