HALÅ

Var ute med folk från jobbet igår igen.. haha,ni vet.. ibland blir det bara så! Blev uppe till klockan 5 och gick hem lite smårund om fötterna och filosofera lite. Köpte en vaniljvarmchoklad på Deli som smakade varmt vatten och jelly beans,dom var iallafall goda och tur var väl det!

Ehm,ja.. sen vaknade jag sent och gick och jobbade igen. Var och kollade lite shalaballa musik som var på bryggan idag. Tydligen någon indisk festival för det var massvis med stånd med massa indisk mat,dvd,cd,skivor och sån skit. Om inte tala om alla indier som gick runt där inne med. Craaazy.. var bara värmen som saknades.

När jag kom hem möttes jag av 4 tokiga hundar här förresten. Jonathans mamma är här nämligen och hälsar på. Men jag är inte bitter för det inte,hundar är det bästa som finns! En utav dom var en fluffig klumpig liten valp som bara ville hoppa upp i famnen hela tiden.. gud så söt! Haha,jag smälte på en gång. Så det är 3 långhåriga fårhundar här nu och en stor rottweiler som trodde hon var knähund. Sjukt gosiga allihopa! :D Så jag har 4 nya vänner här nu! Njuter av stunden vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback