jag vet.

Helgen har varit sjukt bra faktiskt än så länge. Var ute med folk från jobbet igår.. hamnade i typ världens finaste lägenhet uppe på frogner. Herregud,att vi svenska ungdomar kan bo så fint i Oslo med var nåt nytt ;) Hade med mig Stina också och det var på tiden kände jag. Saknat henne! Japp. Blev iallafall dyngelirak men kunde gå ner till stan på egen hand med hjälp utav mina bartenders iofs som gick jämte mig genom parken så inget illa hände,haha! Tack. Sen gick vi in på ett diskotek men kom ut så fort jag kom in kändes det som,herregud..

Mådde som jag förtjänade idag! Men jag jobbade sjukt bra ändå! Blev så glad idag på jobbet när jag hade varit superstressad och stod precis och ursäktade mig för ett bord jag hade. Då fick jag ett fint svar att jag faktiskt vart otroligt duktig och dom vart chockerade över bra service där. DEN kommer jag kunna leva på i veckor! :D För en sån dag som denna då solen skiner,alla är hemma från semester,det är lördag.. då är det stressat vill jag lova! Men jag är glad,för jag märker så väl hur mycket jag lärt mig under den tiden jag fått jobba som servitris! Nu är jag redo för nya tag!

:)

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback