Morning!

Gooodmorgon sunshines! Hoppas ni skiner idag för det gör inte solen iallafall.. jäkla Oslo,bara grått! Var iallafall uppe med tuppen idag för att gå på en första intervju :) Ska gå på två stycken idag faktiskt! Den första som jag var på nu var inom Waynes Coffee och det gick bra! Har en fin magkänsla över det hela och det är huvudsaken! Min andra intervju är på en fin restaurang om jag inte minns helt fel! Får väl se hur det går.. Ska också kolla en lägenhet med Ida. Det verkar som vi ska dela rum nu nånstans! Lite nervös eftersom jag aldrig delat rum med någon förutom lillasyster och då var vi typ.. eh 6-7 år?

Haha,jag hatar förresten känslan av att komma på en intervju! Jag blir alltid så torr i käften och måste ha vatten.. tur att dom alltid frågar vad man vill ha att dricka ;)

Jeppjepp,nästa är klockan 13 så kanske hinner träna innan dess! Då vore jag förjävla duktig! Hörs folkeeeens.


En god frukost är viktigt hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback