okejokej,jag ska!

Har fått skäll av morsan att jag måste uppdatera mer! MEN HALLÅ,inte lätt när man inte har en egen dator. Tror ni inte jag själv bli frustrert eller!? ;D

Kom precis ifrån jobbet iallafall. Regnade som attan ett tag så jag har mest gömt mig så jag sluppit springa runt där ute och bli blöt. Men säg inte det till nån.. Ja,annars är det lugnt här borta in town. Har mest ångest för att det snart är min sista helg här. Det känns inte bra! Ska nog inte vara hemma i Borås länge iallafall,kommer sakna Oslo så mycket!

Ska ta vara på dessa dagar så mycket det bara går! Imorgon är det fest med jobbarkompisarna iallafall och deeeet ser jag fram emot! HAO de. /


Mamma Pou och "Mamma" Loys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback