Regn

Alltså,nu har det regnat konstant i flera timmar och ja,det låter mysigt men det är lite irriterande också. Jag kan inte sova och har mest ångest över att sommaren redan är över. När jag var och lämnade tillbaka mina jobbarkläder idag så fattade jag nada när jag vinkade hejdå till lekter'n. Fina uteserveringen som nu var helt tom och grå. Tänk att man nu jobbat där i 4 månader.. det gick så fort att jag blir mörkrädd när jag tänker på det.

Vad har jag gjort i sommar egentligen?
Jag har solat två dagar tror jag. På HUK. Badat EN gång..eller nej,två! Varav den ena i Sandared med mams och Bella. Varit ute på krogen kanske en gång? Hälsa på hemma i Borås 2 gånger. Vad gjorde jag resten utav tiden då? HM. Juste,Varberg en dag med. Om jag inte hade varit där hade jag faktiskt ångrat det nåt fruktansvärt. Det enda jag inte hunnit med är väl Smögen isåfall.. Inte okej. Lillasyster och storebror var här med,det var mys! Annars är jag väldigt glad över att ha varit i Oslo denna sommarn. Nu vet jag ju hur det är! :) Sen har jag lärt känna så sjukt mycket bra folk här så jag är nöjd och glad!
Japp,denna kväll har jag packat en massa. Är klar med nästan allting förutom massa småskit ni vet. Sånt som man inte riktigt känt för att packa ner än. Har även städat köket och badrummet. Tvättat golv plus äcklig toalett! Så imorgon kommer jag inte behöva göra så mycket känner jag. Nu har jag gjort min grovgöra så att säga!
Nu är klockan snart 5 på morgonen! Nu går Ida upp om 2 h. Haha HEJ!
Jag on the top of operahuset in Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback