Så fin.

HALLÅ!

Vad hände med att jag var största bloggnörden någonsin för ett tag sen? Vet ej. Kanske för jag har en sån kass dator och jag lånade Anges dator för mycket ett tag. ;)

Var och hälsade på Malins och Jonas fina skatt idag. Jag köpte en bukett rosor till dom som var så fina! Kände att hon var värd dom,även fast det var dom dyraste rosorna jag någonin köpt. När vi öppnade dörren till lägenheten blev allt så känsligt. Förstår nog fortfarande inte att det är sant tror jag.. Det kändes som vilken dag som helst att jag skulle dit och hälsa på men att det plötsligt bara låg nånting i hennes famn. Lilla Ella. Jag gick fram och luktade på hennes panna och gu,hon är det minsta lilla pyret jag sett! Vet att Molly min fina brorsdotter också var liten,men såhär liten?! Man blir nog lika förvånad varje gång.. Så lugn och fin var hon iallafall. Gav ifrån sig små skrik ibland i 2 sek men sen var det över.. mest sov hon. Låg säkert och kollade på henne en lååång stund,tänk att man kan kolla på bebisar så länge utan att tröttna.. dom behöver inte göra nånting,man kollar på dom ändå för dom är ju såna små mirakel!

Ja,vad ska man säga mer än att jag är¨så glad för dera skull! Känns så skönt att allt gått bra och jag tvekar inte en sekund över att Malin och Jonas kommer bli dom bästa föräldrarna och jag vet om jag säger det här och nu att dom kommer hålla ihop hela livet och det är just det som får en att känna ett sånt lugnt över allt. Men att just en utav ens bästa vänner fått ett barn är obeskrivligt.. speciellt när man fått följa henne genom det från början.

Om det inte var så att min dator var den sämsta så hade jag lagt upp en fin bild här nu. Men kapaciteten är inte okej just nu. Så godnatt mina kära,hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback