Världens bästa.

AAAAAAH.. jag vill inte att denna natt ska ta slut! VILL INTE HEM! Haft världens bästa kväll idag! Dansade sönder mig själv på Luux,haha,jag var helt wild and crazy! Sen vill jag tacka Jonas så mycket för drinkarna.. även fast en tjej lyckades spilla ut den ena. Jag blev så arg,men lyckades hejda mig att inte springa fram och be om en ny faktiskt. Så Malin,hälsa tack igen från mig :) Men det är inom parentes så att säga. ANNARS,riktigt bra kväll! Jag vill inte flytta härifrån!! Men som jag säger till alla I'll be back! eller mest brb tror jag.
Borås here I come.
Förresten,IDA hahahah! När jag kom hem;
-IDA,sover du?!
-ja,jag skickade ett mms till dig nyss.
-VA? nee.. vaddå?
-Ja,jag skrev att jag sover.
Klockrent. Kommer sakna henne och alla andra såklart. Denna sommaren i mitt hjärta. Kom på det bästa med hela sommaren förutom att jag blivit faster och att Ella föddes. Det var hytteturen hos Karolin! Så,nu fick jag det sagt med.
Dumt att jag inte hittar min kamerasladd så ni kunde fått se bild från kvällen! Får helt enkelt pilla med det imorgon om jag orkar.
Loveyou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback