Happy

Okej. NU känner jag hur mycket jag saknar Oslo! Hur mycket jag trivdes där ändå.. =/ Kanske att man nån vacker dag hittar tillbaka! you never know.

Var en jobbarkompis som sa till mig att han läste min blogg när jag var där och att den faktiskt blev omtalad. Blev himla glad faktiskt! Om man nu ska tro på det,eller om han bara ville ragga på mig? haha ;) Skääämt åsido! Jag saknar i vilket fall som helst att blogga därifrån! Kändes lite roligare då än nu.



Vimmelbild från lördags.. heflete så schletet! Har förresten ingen aning vem han är jämte mig. Annars är det Lisa till höger! HEJ!

Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Jag saknar dig massor med!!! Buhuuuu!!

Postat av: Elin s

Haha det är ju darian på nelly din sak ;)

2009-12-18 @ 20:20:46
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback