Julbord

Traaallalaa igår var det julbord med Nelly! Massa med god mat med långbord och trevligt fölk. Robin Bengtsson var där och sjöng för oss med. Himla vackert faktiskt. Sen blev det väl en del alkohol på det med.. haha,chefen var såklart fullast av alla! Sista jag såg av honom var när han släpades ut därifrån ;) Det är rätt!

Så idag var en rätt så plågsam dag vill jag lova! herrwguwd.. jag har börjat bli så knasigt bakis! Var jag ju aldrig förr. Blev precis bjuden på jättegod mat av underbara Emma iofs så nu mår jag bättre! Åkte på grupptrycket med så nu ska vi börja dricka vin snart. Jag som skulle ta det lugnt idag!!

Sen hoppas jag att tjejerna uppe i Oslo får en riktigt grym kväll med Bob Sinclair! Synd att jag besluta mig för att inte åka upp men vi kommer ta igen det :D


Bloggposarn på Viva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback